✫You Think What?✫

Hey hey , hoi hoi , hui hui and assalamualaikum :D Kehkehkeh . Wehhhhh , rindu gila aku dekat blog niehhh . Dah bersawang dahhh wehh aku bukak tadi . Lama gila babeng aku tak hupdates . Hehe :P Sedar tak sedar kita dah masuk bulan puasaa :) Hehe , syukur alhamdulillah , aku masih lagi hidu di bumi yang nyata ini . Masuk hari niee dah 7hari aku berpuasa . Syukur buat masa niehh puasa aku penuh . Bangga lahh niehh . Ahaks :) So , korang semua puasa ke tidak ? Eleh , tak puasa letew . Ahahaa . Korang nak aku story pasaii apa niehhh ? Errr , aku cadangkan nak sembang pasaii EX aku lahhh . Oppsss , sorry sorry . I mean Naqiyudin Syirul Bin Zulkifle . Haaa , dia lahh aku nak ceritakan sekarang niehh . Haa , EX ? Haah , aku dah break dah dengan diaa . Well , setiap perhubungan confirm ada gaduh gaduh , right ? Humpp , tambah tambah lagi coup . Kononnyaa sweet lahh tuu . Padahal takpun . Now the game is over girls . Ohhh , sadiss *lap air mata*  . So , sekarang niee apa lagi ? Single ahh . Alahaii , aku kalau couple macam mana sekalipun akhirnyaa confirm break . Takpe lahh , ada hikmahnyaa tuu , Allah nak tunjukkan dekat aku yang hubungan time couple niehh tak ada guna nyaa yang ada gunanyaa nikah je lahh jawabnyaa . Ahahaha :P InsyaAllah :) Entah , aku pun tak ingat berapa lama aku dengan dia ? Erghhh , malehh ahh aku sembang pasai dia dahh . Okay . Yang penting aku tak semerana dulu . Still boleh menerima kenyataan :) Lepas niehh nak couple ke tidak ? Errr , entah lahh , taktahuu nak cakap lagu mana ? -,- Dah letew kome semua . Aku tetiba pulak takdak mood nak story . Jangan risau nanti aku datang tauu sayangss :) K , lapchiuuu :*


The End ^,^

No comments:

Post a Comment